پابند دخترانه استیل دو لاینه نقره ای طرح برف pa-n101  از سری زیورآلات دخترانه است که از فلز استیل ساخته شده است و در مقابل تغییر رنگ و رطوبت به شدت مقاوم است. این پابند به صورت ردو لاینه لاینه است و بر روی آن طرح برف و مهره های مکعبی شکل قرار گرفته اند این پابند دارای طول ۲۳ سانتی متراست که در انتهای آن نیز ۵ سانت زنجیر اضافی برای تغییر سایز قرار گرفته شده می باشد. 

پابند دخترانه استیل دو لاینه نقره ای طرح برف pa-n101 بدون نگین کاری است و مناسب استفاده روزانه و شرکت در انواع مجالس و مهمانی ها است. این پابند می تواند هدیه ای مناسب برای نامزد، خواهر، دوست و… درمناسبت های مختلف باشد و به عنوان یک پابند شیک همواره در اولویت خرید پایند قرار بگیرد. این پابند به دلیل استفاده از استیل مرغوب در ساخت ان بر روی پوست ایجاد حساسیت نمی کند و با پوست های حساس سازگار است. 

پابند دخترانه استیل دو لاینه نقره ای طرح برف pa-n101 برای اینکه در طول زمان درخشان و زیبا باقی بماند نیاز به مراقبت و نگهداری درست دارد تا همواره بدون تغییر رنگ بر روی پاهای شما بدرخشد از این رو توصیه می شود با مطالعه مقاله نحوه نگهداری از زیورآلات از کدر شدن و تغییر رنگ دادن آن جلوگیری نمایید.